12 Temmuz 2010 Pazartesi

Bu yazı bunlardan birini giymeden bitirmek...



Çok çok çok ayıp olur :) Favorilerimi sayayım mı? ;)
1. Üstteki mankenin eteği.
2. yine üsttekinin t-shirt'ü ve alttakini sweatshirt havasındaki bluzu :)
3. Üstte sağdaki mankenin bluzu da şortu da ve alttaki mankenin eteği...
4. Alttaki mankenin ceketi ;)

Ve bu elbiseee (bayıldım bayıldım)


style="margin: 0px auto 10px; display: block; text-align: center; cursor: pointer; width: 267px; height: 400px;" src="http://2.bp.blogspot.com/_BXBHXjFV_yo/TDt3o6TNFkI/AAAAAAAAAHs/dQ4QFfwA5g4/s400/12m.jpg" alt="" id="BLOGGER_PHOTO_ID_5493115715236730434" border="0">

Yine etek
Ve ceket ile şort ( soldaki manken ) İşte ben bunları beğendim. Peki ya siz ? Siz hangilerini beğendiniz?

8 yorum:

absolut dedi ki...

en alttan bırıncı ve ıkıncı güzelmıs. sort takım, ama o model kıslık olsa corapla gıymek ısterdım. dıgerıde salvar pantolon sevıyorum ve gıyıyorum bu tür modellerı..

Tropik Rûya dedi ki...

ahh şalvar pantolon dedin yaramı deştin canım :s
Bir de ben bulabilsem şöyle istediğim gibi :S hala arıyorum. puff :<

Mystery dedi ki...

pek cool anacım bunlar :))

Tropik Rûya dedi ki...

mystery; hehe. Değil mi ;)

sophie'nin dünyası dedi ki...

tropik, nerelerdesin, yaşıyor musun, yoksa bu sıcaklarda buhar mı oldun?

ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ dedi ki...

Hepsi güzel bayıldım hatta birçoğuna!

Adsız dedi ki...

rüya nerdesin ya hu?

akare

touch the sky dedi ki...

çok güzeller hepsi gri ve taba uyumuna bayılıyorum bu sezon