14 Haziran 2010 Pazartesi

Tüllü tüllü, çiçekli böceklii, çeşit çeşit taçlarr.. BUYRUNN buradann :))

Bundan yaklaşık iki hafta kadar önce diyeyim, tam tarih vermem gerekirse 4 haziran cuma günü ben İstanbul yolcusuydum.
Çok sevgili dostuma yaptığım ziyaretin ve ıslak ıslak bir buluşmanın başlangıç tarihi bu. Neden mi ıslak ıslak çünkü çok iyi hatırlarsınız ki ,özellikle de siz İstanbullu olanlar, o günden itibaren bir hafta süre ile bir yağmur, sel, fırtına havası memleketimizin bu nadide şehrini, pek sevgili Âsitâne'nizi felç etti :( Tabii benim bünyemi de. Güneşli mi güneşli bir İstanbul havasında şıngır mıngır gezeceği için çok mutlu olan bu blog sahibesi , Taksim'de dolaşırken bir ara üzerine damlayan şıp şıp yağmur yüzünden ağlayacak pozisyonlara bile geldi. Öfkelendi, havalara bakıp kudur kudur kudurdu ama sonraaaa.... kesti sesini, dışardaki fırtınaya inat yine de kendini eğlendirecek bir şeyler bulabildi =) Nasıl mı tabiki de en sevgili dostu ile birlikte Eminönü'nü talan ederek =) Şimmdiiii esas meseleye gelirsek; aldık, didindik, uğraştık, tasarladık ve işte bu cicileri bizz ortaya çıkardııkkk =)




Pek sevgili dostumm ve benn =) Bunlar bizim eserimiz vee şimdi bir araya gelip daha fazlasını da yapabilmek için caaannn atıyoruuzz =) Ama bizim bunlardan daha fazla yapmamız bir şarta bağlııı sizinnn bunlarıı satın almanıza. yanlışş duymadınız, bunlarıı satıyoruz :)) Bunlar bizim ilk emeğimiz , göz nurumuz. Henüz bir takım kusurları var. Belki sizin hani farketmeyeceğiniz ama bizim şu da olsa daha iyi olurdu dediğimiz bir takım eksiklikler. bu sebeple fiyatları çok çok uygun tutmaya karar verdikk. ŞİMDİLİK!!! Çünkü zaman içinde bu problemlerin hepsini gidereceğiz. =) O yüzden bu uygun fiyattan olanlarıı ben kaçırmayın derimm. Ne kadar mı fiyatıı? Sadece ve sadece 15 lira. O da gittigidiyor'dan satışa koyacağım için ve PTT kargo ile yollayacağımdan dolayı. Anlayacağınız birazcık benden birazcık sizden şimdilik. ;)

Beğendikleriniz için yorumlarınızı bekliyorumm ya da tropikkruyaa@hotmail.com'a mail atmanız yeterlii. unutmayınn iki -k ve iki -a ile :)))) Beğendiğinizi hemen gittigidiyordan satışa koyacağım ve hemen yollayacağım :)

1 yorum:

C3Moi dedi ki...

ben görmeyeli herkes beni unutmuş ben onları unutmuşum bu blogu ben yeni gördüm senin yok oldugunu sanmıştım ama sende haber vermedin nyse izlemeye aldım bi sakıncası yoksa