15 Mayıs 2010 Cumartesi

Hepsini istiyorum...

Evet aç gözlüyümve evet hepini isiyorum ama aralarından alma şansımın olduklarını ayrı ayrı göstereceğim hangisini almam gerektiği konusunda önerilerinizi bekliyorum :)
Şimdi almak istediklerim ;


Bu ikisi alma ihtimalim olanlar. Aslında şu adidas yerine başka bir "boğazlı" ayakkabı da seçebilirim. Aslında sıkıldım satıyorum 'da bir adet beğenmiştim bile ama kapmışlar. Belki görmüşsünüzdür, Şu pembeli mavili reeboklar... Oxfordlar da ayrıca favorim :



Bunlar da olsa ne güzel olur dediklerim :) Evet böyle birbirinden kel alaka modeller ama ben hepsini de sevdim. Olsa hepsini de giyerdim :) Gerçi parmak arası sandaleti giyemezdim, çünkü ayak parmaklarım arasında perde çıkacak kadar ayrıklar. Yakışmıyor yani :)

5 yorum:

mustafa dedi ki...

oxford diyorum ben:)

Tropik Rûya dedi ki...

dmii valla benm de gözüm onda da bakalım :) hayırlısı artıkk :P

TuTsİ dedi ki...

Üstünde kuş ve bitki baskılı olan nekadar hoş görünüyor.

en üstteki adidas gibi olan sanki kanatlanmışta uçuracak gibi pek tırt bişi altındaki ise içi dışı görünen oldukça hava aldırır ayaklara ama ıhhıı diğerlerine hiç birşey demiyorum bile
ama ilk dediğim görünüm olarak harika tabi nasıl durur ayağında bilemem.

Tropik Rûya dedi ki...

Tutsi:bir sonraki postum o ayakkabı ile giyilebilecek kıyafetleri belirlemek üzerine olacak. bu arada senin dileğini unutmadım. en kısa zamanda erkekler için de bir post hazırlayacağım. Umarım yetrli kaynağı bulabilirsem ;)

TuTsİ dedi ki...

Mağzaları dolaşıyorduk geçenlerde hatunla
6 stand var biri erkek için 5 ikıslara
sokakta 35 mağza var 8 tanesi sırf erkek 4 tanesi bebişlere
23 mağza hatunlara

yani sen erkekler için bişiler bulamazsan üzülme olsun
ben anlarım :(