8 Mayıs 2010 Cumartesi

JEREMY VER ORDAN BANA BİR KANATLI BAKIYIMM =)



Jeremy Scott'ın Adidas için hazırladığı 2010 ilkbahar/yaz koleksiyonu bir harika; hepsini çok beğendim falan demeyeceğim. Açıkçası beni bir ayakkabı modeli dışındakiler pek de enterese etmedi ki zaten etse bile fiyatlar bayağı bir tuzlu, adidas için bile...

Şimdi hazırsanız size ilk gördüğüm anda aşık olduğum ayakkabılarını gstermek istiyorum :



Ta ta ta taaamm.... Nasıl ama? Çok güzel değiller mi? İnsan kendini bu ayakkabıları giydiği anda masallar diyarından fırlayıp da gelmiş bir prenses gibi hissetmez mi? Ya da bir peri kızı, ha? =)





Acaba bunları tasarlarken Jeremy Scott Yunan mitolojisindeki Haberci tanrı Hermes'den esinlenmiş olabilir mi?
Favorim birinci resimdeki ama bu swarovski taşlarla bezenmiş olanı da düğünümde bile giyebilirdim hani =)








Bilmem lisedeyken siz de giyer miydiniz ama bizim okulda her kızın ve erkeğin bir adet, George Hogg model ayakkabıları olurdu. Nam-ı diğer corcik =) Orjinal yahut çakma. Bunlar da onun Adidas versiyonu sanırım.

Hiç yorum yok: