24 Mayıs 2010 Pazartesi

KOCAELİ KİTAP FUARI VE GANİMETLERİ

Dün değil evvelsi gün İzmit'in, 2.sinin gerçekleştirilmesiyle gelenekselleşme yolunda emin adımlarla ilerleyen Kitap Fuarı'na gittim. (evet, biraz geç bir post oldu farkındayım. :s) İlk defa bir kitap fuarına gidebildim. Ve öğrendiğim şudur ki; insan hiç kitap almasa bile, o kadar çok kitabı ve yazarını bir arada görünce yeniden kitap okuma aşkıyla doluyormuş.


Bunlar orada çektiğim kareler;




Bu da resim sergisinden;



Bunlar da Doğu Batı düşünce dergisine ait yaynların kitaplar halinde basılıp satıldığı standtan aldığım posterler. Duvarıma asacağım =)







Üzerinde Einstein'in resmi bulunan posteri de erkek arkadaşım için aldım =)



Bu kitaplar da fuardan toplayıp geldiklerim. SARIKAMIŞ GERÇEĞİ BEYAZ ÖLÜM adlı kitabın yazarı Hanri Benazus ile de orada tanışma imkanı buldum. Hanri Benazus, Atatürk'ü görmüş, kendisiyle sohbet etme onuruna erişmiş bir zât. Tabi o zaman daha çocukmuş ama olsun bununla gurur duyduğu her halinden belliydi. Tam bir cumhuriyet aydını. Pek tabiki de kitabımı imzalattırdım da =)

Hiç yorum yok: