27 Mayıs 2010 Perşembe

Kısa kısa şortlar

Bir sürü blogda okudnuz ,gördünüz bu yaz nelerin moda olduğunu. Vitrinlerin hangi renk hangi desen kıyaetler, aksesuarlar, ayakkabılar ile süsleneceğini az çok kestirebilmişsinizdir, hatta ispatlı delilli örneklerine de çarşıda pazarda şahitlik etmişsinizidir :D . Tabi moda diye her şeyi kıçımıza geçirmemize gerek yok ama bazı bazı gördüğümüz yeni şeyler de göz zevkimizi okşamıyor değil hani. Öyle ya, zaten tasarlayanların amacı da bize beğendirmek değil mi?
Bunların arasında benim dikkatimi çekenlerden biri ise akın akın gelerek hayatımıza girmeye zorlayan şortlar. Uzunlu kısalı, desenli desensiz, her modeli mevcut. Gerçi daha ziyade sanırım kısası makbul ama yaşadığımız memleket malumunuz, ben o yüzden yine de dikkat etmeye çalıştım araya uzunlardan da karıştırmaya :P
Gelelim modellerimize;



Denim modası bildiğiniz gibi her kıyafet de aldı başını gidiyor. Tabi şortlarda bu akımdan nasiplendi.İyi de yaptı çünkü biliyorum bazı hatunlar kot şortları yazın da kışın dagiymeyi çok seviyor. Çıplak bacakla da çorağla da çok güzel duran kot şortlardan her eve bir tane lazım =) Yeni moda Clogsla da dadından yenmez diye düşünüyorum.


Print print hayatımıza giren bu ananemizin basma eteklerini anımsatan kumaşların şortları da yine oldukça makbul =) İster allı güllülerinden edinin, ister puantiyelilerinden ki puantiyeler çok pis bir dönüş yapmak üzere bir adet bu "print" desenlerden muhakkak edinin. Ben mi? Ben etek olanından almayı düşünüyorum :P

Gelelim 3. modelimize; marina modası işte ;) Zaten bu yaz kırmızı, beyaz ve lacivertin ele geçirmediği tek bir saha kalmadı ;) Alın siz de bir adet denizci işi bir şort olsun bitsin :P kurtulmazsınız bu akımdan söyliyim


Kabileye girmeye hazır mısınız? Bu sene doğayla iç içe bir hayat bizi bekliyor. Afrika'nın vahşi doğası, safari ruhu, kabile kültürü hepimizi içine çekeceğe benziyor. Hem zaten ne demişler: Afrika- ana vatan- evimiz :P

Asos güvencesiyle uçtunuz. Gene bekleriz ;)

2 yorum:

Leah dedi ki...

Saçlarımı gerizekalı nihalinki gibi kestirdimmmmmm çok güzel oldu aman yarebbimmmm :D Hiç bu kadar yakışcağını düşünmemiştimmm :D

Şu minik minik şortlardan giymeyi ben de çok istiyorum ama şartlar el vermiyo anasını satayım. Bendeki bacak boyu azıcık uzun olunca o şortlar "ben burdayım" diye bağrınıyo. Sonra rahatsız oluyorum her türlü huh. :(

diz kapağının hemen üstünde biten kapri-şort arası modeller vardı ya kuzucum, onlar nedir ne değildir biraz bilgi alabilir miyim senden eğer biliyosan. Nerde satıldığını vs.

TropikRüya dedi ki...

:D:D hadi yaaa. valla sevindimm kuzuuummm. iyi yapmışın. oh yeni moda saçlarınla takıl şincikk :P bak buarada çok düzleştiremezsen tavsiyem maşan varsa azcık uçlarına maşa tut, kafanı aşağı eğ köpükle pek sugar oluyor diyim. :) yaa malesef ben de hiç giyemiyorm bu mini mini şortları benm de B. izin vermio :S bak ben çok iyi bilmiyorum da daa alısverişe çıkamadım çünküm adam gibi :S bu kapri şortla ilgili iki yazı okumuştum biloglarda biri moda(e)ratör'ün blogunda biri de fashion house by zeto bak bi kuzum onlara. daa yeni postlardı. yerlerini de yzmışlardı hem :) bide ben geçen yaz MUDO dan bir tane almıştım kapri- şort böyle keten efil efil :D oraya da bir bak istersen