3 Mayıs 2010 Pazartesi

TAK TAKIŞTIR BAKALIM

TAK TAKIŞTIR BAKALIMBugünkü moda köşemizde sizlere şu an markafoni'de satışta olan Mono isimli bir markanın takı ve aksesuarlarında bahsedeceğim. Yael Morel isimli bir hatun tasarlıyormuş bu takıları. Çok güzel takıları var hakikaten ama Markafoni'de ki fiyatlar bile bana biraz tuzlu geldi. Tabi ben bunu kendi öğrenciliğime ve akabinde parasızlığıma bağlıyor size en beğendiğim takılarını gösteriyorum.

























Bakın hatta fiyatları neden biraz tuzlu bulduğumu da açıklayayım: Ben şu son resimde gördüğünüz üzeri taşlı bilekliğin aynısını -ama bunun siyah kısmının deri olup olmadığını bilmeden konuşuyorum.- kız kardeşimin mezuniyetinde takması için ona Adapazarı'nda Yelss diye bir mağazadan aldım. Arkası deri ona aldığım takının. 13.5 lira sadece hem de. Daha sonra sizinle onların görsellerini de paylaşacağım.



Her neyse bana da bunun haberi vahiyle gelmedi tabiki =D Ben de bu bilgiyi şuradan aldım.

Hiç yorum yok: